21.4.05

VALORACIÓ DELS TALLERS:

El taller de Pintura: Ha estat molt interessant m’ha permès deixar-me anar una mica més en la elaboració pròpia d’una pintura de P. Cézanne. He seguit les pautes que ha donat la mestra i m’he llençat a la piscina omplint una tela blanca de color. He descobert que l’oli és molt diferent a pintar amb tempera ja que llisca molt més i no s’asseca tan ràpidament la qual cosa em dóna més seguretat perquè em relaxa més.
El seguiment de la mestra i les recomanacions sobre l’elaboració de la pintura han fet que sigui tot un èxit. Faig una valoració molt positiva de la meva primera pintura sobre tela i també sobre la preparació de la classe i dels materials utilitzats en aquesta.

El taller d’Enquadernació: Al principi quan t’ho expliquen sembla molt complicat de fer però quan t’hi poses i ho vas fent pas a pas te n’adones que potser sí que aconseguiràs els reptes que t’havien proposat. En alguns moments he patit d’estrès de tan dirigides que eren les explicacions de cada tasca però he aconseguit acabar el llibre petit, els papers pintats a l’aigua i la caixa de cartró folrada i n’estic orgullosa de la meva feina. Era tot molt ben organitzat, no ens ha faltat de res, i les explicacions dels mestres interessants tot i que no m’ha donat temps d’assimilar-les totes perquè en ocasions anava endarrerida i no podia fer dues tasques alhora.

El taller de Gravat: Hem pogut comprovar amb les nostres mans com es realitza un gravat artesanament, quins elements ens calen i com s’utilitzen, per aconseguir el nostre propòsit final. El resultat ha estat molt bo i hem comprovat i compartit l’experiència amb els altres. Hem vist que es poden fer molts temes diferents, que hi ha diferents estils i tècniques i que cadascú hi posa els seus propis acabats. Ha estat molt interessant veure tots els gravats realitzats i acabats.

Espero poder seguir participant en els vostres tallers i activitats, moltes gràcies.

Virginia Montalbán Turón

1 comentaris:

At 8:23 p. m., Anonymous Anónimo diu...

el taller de pintura me gusta mucho pero este año no he podido asistir porque no me coincidian los jhorarios para poder asistir. Brigida

 

Publicar un comentario

<< Home