20.4.05

Visita al Saló del Tinell

¡hola a todos! soy Flora de la clase de informatica martes tarde, acabo de llegar a casa después de haber visitado el Saló del Tinell y hacer la "RUTA PER LA BARCELONA DEL QUIXOT".

Vengo entusiasmada, la exposición es preciosa, la guia una chica encantadora que nos lo explicaba todo muy didacticamente, despues hemos salido hacia "La casa de Cervantes" pasando por la calle Llibreteria, plaza de Sant Jaume, calle de la ciutat, plaza de Sant Just i Pastor, donde nos han enseñado una casa señorial de la época.

Después hemos bajado por la calle LLedó hasta llegar al paseo Colón donde se encuentra la llamada casa de Cervantes porque según la guia no hay documentación de que viviera en ella pero que es muy posible. Después hemos vuelto por el mismo camino hasta el carrer del Call pasando por Banys nous y calle del Ave Maria para salir a la plaça del Pí, alli nos han enseñado una casa vieja que era la Congregación de no me acuerdo qué orden que se dedicaban a acompañar a los ajusticiados y dice que una persona de allí hizo compañia en su último dia de vida al famoso bandolero catalán Joan Serrallonga.

En fin, que vuelvo muy contenta porque también el grupo era muy agradable.

GRACIAS A LA VIDA Y A LA GENTE QUE ENCUENTRO EN MI CAMINO

Flora

1 comentaris:

At 5:44 p. m., Anonymous mª lluïsa diu...

Tal com diu la Flora, la "RUTA PER LA BARCELONA DEL QUIXOT" ens va agradar molt a tots.

Crec que veure la pel·lícula "Caballero don Quijote" de Manuel Gutiérrez Aragon el dilluns i visitar EL Museu d’Història de la Ciutat el dimarts, va ser un encert ja que ens va permetre aprofitar encara més la visita.

La pel·lícula del dilluns, que per cert jo vaig qualificar de “pal”, va servir per introduir-nos al esperit del Quixot, sobretot al de la segona part, i conèixer per sobre les seves principals aventures.

La visita del dimarts del Museu d’Història de la Ciutat ens va donar a conèixer la Barcelona romana com era i com s’hi vivia. Això ens va donar la base per poder comprendre la seva posterior evolució. Les explicacions de la guia van ser molt bones i divertides (llàstima de les campanes de la catedral que no ens deixaven sentir gaire bé res mentre estàvem visitant el temple romà) La visita va acabar davant de la maqueta de la Barcelona medieval, lloc on va començar la visita de la "RUTA PER LA BARCELONA DEL QUIXOT".

Llàstima que no tothom va poder fer les tres activitat...

 

Publicar un comentario

<< Home