18.5.05

Programa "De llibres" al Canal 33

Ahir va començar un nou programa literari al Canal 33, després que fa poques setmanes es deixés d'emetre Alexandria, un interessant espai de literatura conduït per Màrius Serra.

De llibres és el títol de la nova proposta, una tertúlia setmanal al voltant d'un llibre, que s'emet en directe els dimarts a les 21:30 hores. Vicenç Villatoro i Natza Farré condueixen el programa amb la presència de col·laboradors i convidats, amb una intenció divulgativa, per oferir tota la informació possible sobre les obres seleccionades.

Ahir van parlar del llibre La dona justa, de l'escriptor hongarès Sándor Márai. He de confessar que no coneixia ni l'autor ni l'obra, i que els comentaris dels tertulians i del públic em van anar despertant l'interès fins a fer-me incorporar aquest títol a la llista de lectures pendents.

El proper programa (24 de maig) es dedicarà a l'obra La ciutat invisible, de l'escriptor Emili Rosales.

Si voleu saber alguna cosa més sobre el programa, podeu fer clic aquí.

5 comentaris:

At 8:30 p. m., Anonymous Anónimo diu...

Hola, soy Paqui:
He participado en el taller de encuadernación, como se explica en el comentario de dicho taller. Sigues las indicaciones de los talleristas y ves que se realiza el trabajo de encuadernación que ellos, te han ido explicando, paso a paso. Ha sido muy interesante.

 
At 11:54 a. m., Anonymous A.Yáñez / A.Gato diu...

Me parece interesante la propuesta.
Es una manera de interesarse por la lectura.
A veces por pereza o falta de tiempo no hacemos.
Cuando leemos un libro, si vamos por los lugares en los que el autor explica nos metemos más y mejor en el personaje.
Esperamos que acepten la propuesta.

 
At 12:03 p. m., Anonymous maria jose diu...

hola soy Maria jose
me parece una idea perfecta para la gente que tenga tiempo para poder leer, el poder compartir entre todos el contenido del libro y esponer lo que a cada uno le a parecido,pasear por los lugares del libro y poder luego comentarlo.

 
At 9:28 p. m., Blogger CLIMENA diu...

anoche vi el programa "de llibres"del k33 y me gustó bastante es un nuevo estilo con gente en el plató que opinan sobre el libro y el autor si alguno os animais podiamos ir una noche puede ser interesante, otro programa de libros que me gusta mucho es "club de lectura" de btb lo hacen el miercoles a las 22h lo presenta emilio manzano y me gusta me gusta porque la primera parte hablan con un escritor sobre su obra y la segunda recomiemdan libros de forma muy distendida flora

 
At 6:03 p. m., Blogger CLIMENA diu...

perdón ayer tuve un lapsus, el programa de libros de el canal btv se llama "saló de lectura" no club de lectura

 

Publicar un comentario

<< Home